and there disappeared some more pounds!

Japp vad händer tjao?

Notting Hill and Portobello Market yesterday. Blev i princip hela dagen, var en stor grej.. eller tog lång tid att ta sig igenom åtminstone. Väldigt trevliga människor jag umgicks med måste jag få säga! Hade en riktigt underbar dag!



Da "gang"



Maskerad någon?



En meter Pizza ser ut som ovan plus hittade en massa gamla symaskiner i en affär också



Hann med en sväng till mysiga Carnaby street också.


Kvällen blev utgång med Justyna från Polen i Beckenham. Trots tidig hemgång var kvällen mycket trevlig!




Idag har jag umgåtts med mig själv och shoppat loss i Bromley. Blev en parfym (£18 för J.Lo), huvudvärkstabletter (alltid bra att ha, £0.35) och tre underbara toppar (varav en jag redan har som jag blivit alldeles för kär i så jag köpte en till).

Japp japp! Min helg i stora drag!

Ha det bäst! Kramtjo

(Blev plötsligt väldigt festivalsugen.. sommar snart?)

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0