... eller nästan åtminstone

Sitter så här på torsdagskvällen och är supertrött, har huvudvärk och är allmänt irriterad på det mesta. Bannar mig själv för att jag gick och la mig och sov ett par timmar mitt på dagen när ungarna var i skolan, fruktansvärt dumt! Vaknade upp med en molnande huvudvärk och supertrött kropp. Ajabaja. Har provat en engelsk huvudvärkstablett för första gången, så vi får se hur det fungerar. Spännande!

Har ändå haft en relativt bra dag idag... eller nästan åtminstone:

- Gick till parken med ungarna på förmiddagen, innan skolan. Upptäcker att Gab bajsat i parken och torkat sig på handsken. Fräscht!

- Går med dem till skolan, Meli springer iväg utan att lyssna, Gab uppför sig som en ängel.

- Hämtar dem från skolan, Meli sover i vagnen och gab uppför sig super, trots en sväng in i affären för inhandling av efterrätt.

- Resten av eftermiddagen filmtittande medan jag gör mat, båda underbara!

- Sängdags: Gab sätter sig helt på tvären och skiter totalt i vad man säger. Underbar unge ibland alltså!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jaa.. jag är glad över att det inte är mina ungar i vilket fall.. får en att vänta ett ANTAL! år till! naaajs!

nej, nu blir det något oseriöst tv-tittande!

So Long!

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0