Genomfarande skopuder

Torsdagskväll igen då och känns som om veckan bara svept förbi. En dag kvar av jobb innan helgen, underbara underbara helg. Känns som om man lever för helgerna och försöker få ut så mycket av dem som möjligt. Nu menar jag ju inte att själva jobbet är rutten gurka, men helgerna är ju mina, bara mina!

UNDERBART!

Har planer på Madame Tussau med Sara, Karin och Lizette på Söndag. Eventuellt något mer, får se får se. Lördag blir nog London med Charlotte, tror jag tror jag.

Har haft en rätt bra dag idag. Inga större fighter eller missöden,  vad jag vet än så länge. Lite svårt att få dem att somna bara, men men.. det är ju inte varje kväll så.. jaaaa!

Önskar dock förkylningen kunde gå över, är fruktansvärt irriterande. Men halsen börjar bli bättre, så förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll åtminstone, hoppas hoppas!

Nej hej hopp, dags att dra sig tillbaka och hitta på något (o)vettigt för kvällen.

Blupp!

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0