It was when I begun to think everything went wrong

HEJ!
Sitter och tar det lugnt efter en ganska halvskön morgon med lite inslag av syskonbråk. Har klippt och klistrat som en galning och tjepat frenetriskt samman en massa papper. Men det fick årminstone några timmar att gå! Har satt på Fireman Sam åt ungarna, som de givetvis ÄLSKAR, bara så att man får en liten stund för sig själv! SKÖNT!
Ska tydligen ta dem på balettlektion senare också, ska bli intressant att se vad det är, och om man hittar dit i första hand...

Var ledig igår eftermiddag, spenderade den med Karin med lite vandring runt Knightsbridge och Kensington. Gick som galningar men har hört det är nyttigt också så! Inte lika nyttigt var allt det godis jag råkade införskaffa mig på 99p affären, ooops! Kommer rulla runt när jag kommer hem!

Helgen Halloween, vet inte riktigt vad som händer, men börjar känna mig lite halvkrass, så förhoppningsvis något lugnlugnt!

Nej, dags att sluta!
Tut

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0