Ojoj, är går det hårt till

Uncderbara underbara bakisdag!

Kom hem runt 4 i natt efter 1,5 timme på olika bussar. Älskar Londons kollektivtrafik men inte att bussarna går hundra omvägar på kvällarna. Men ska inte klaga, men kommer ju hem i alla fall.

I vilket fall som helst, gårdagen var nog den konstigaste kvällen jag varit med om, men samtidigt en av de bästa. Började dagen med att virra omkring i tunnelbanan och leta efter Sara och Karin, som givetvis var sena, anledningen till att jag inte hittade dem (plus att Oxford Circus tunnelbanestation är totally stört stor). Hittade dem till slut och fortsatte färden mot Westifield för inköp av den underbara parfymen på Hollister som jag hittade förra veckan. Trötta och irriterande av hunger tog vi efter en stund tunnelbanan mot Notting Hill och hittade ett Mc Donalds. Tog därefter fart mot Starbucks för internet och kaffe. Fanns dock inget Starbucks med lediga platser (eller ja tre stycken) så vi tog istället Café Nero. Tre timmar senare bestämmer vi oss för att dra svansen vidare mot Starbucks, lediga platser nu månntro? Yeeep! Såå.. YES! Två timmar till avklarade med fika, underbart! Summan av kardemumman, fem timmar på café denna underbara lördag.

Tog kosen vidare mot tunnelbanestationen för att träffa tyska Bianca som visste något ställe som kunde vara trevligt att gå till, så vi drog dit. En lägenhet hos någon vi inte kände, hur skulle detta sluta??
Joo med några helt underbara spelningar av bland annat JONT och min nya kärlek; Little Fish! Så fruktansvärt AWESOME!!! Visade sig till slut att vi var på samma fest som Tony Kaye (Ja regissören av bland annat American History X) COOOOOOOOOOLT!!!


Haha.. jaa som sagt.. konstig med underbar dag och kväll!

Hej hopp, nu blir det bakis och tacodag hos Karin!

See Ya


Ps. Har tyvärr inga bilder för tillfället efterso min kamera dött och jag inte kan ladda den, men förhoppningsvis får jag tag i några senare. Så länge kan ni få njuta av Little Fish, Am I Crazy. Underbar!



Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0