The sun is rising in the east but I am pretending to sleep

Är fruktanvärt glad över att dagen är slut och det bara är fyra dagar kvar till helg. Halloween och jag vet inte alls vad jag ska klä ut mig till.. får bli något enkelt och vara en svart häxa eller något.. då behöver man ju knappt klä ut sig från början, najs!

Dagen idag har varit rätt ok ändå, förutom att Gab vägrade gå ifrån parken och satte sig ner och gallskrek. Plus att hon snodde en annan unges chips. Snäll unge det där!

Ska bli spännande att se hur resterande veckan går, kommer väl få krupp på henne i slutet av veckan eller ngt.. nej det ska nog gå bra, positiva tankar kristin, positiva!

Nej nu blir det seriösa aktiviteter, har hört gamla tanter behöver sin skönhetssömn!

hej hopp

Kommentarer
Postat av: hanna

känner precis som du att jag vill ha helg, helst igår :) men samtidigt skulole jag behöva stanna tiden för jag har så jäkla mycket jag måste hinna med innan dess.. verkar vara en väldigt bestämd dam med lite klåfingerproblem den där gab ;)

2010-10-26 @ 07:03:07
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är äckligt mycket nu, dels ordinarie kursen jag läser är ett enda stort stressmoment med redovisningar, arbeten och prov. Sedan läser jag en kurs utöver som också är lite just nu och sist men definitivt inte minst så ska jag gå massageutbildning lö-ti så jag kommer inte hinna vara "ledig" heller..mycket är det, men men, får lära mig till nästa gång att jag inte klarar så mycket åt gången :) kram

2010-10-26 @ 16:01:24
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0