Wotsits, den nya ostbågen

Japp snapp!

Så var även den här onsdagen avklarad. Har gått relativt snabbt ändå, sjukt hur snabbt dagarna men hur segt veckorna går! Har haft lite duster med Gab idag också.. men det börjar bli vardag.. och som min kära mor säger är det inte mycket man kan göra åt det! Nej, bara att acceptera!

Var och lekte i en massa parker och kollade film. Mycket givande dag får jag lov att säga!

Har även planerat helgen med mina underbara vänner Sara och Karin. Shopping (av parfymen jag blev dökär i på Hollister) på lördag, någon spelning med JONT på kvällen och sedan Windsor Castle eller Stonehenge på söndag. Kommer bli galet awesome! Längtar!

Ha det kanoners, nu ska jag titta One Tree Hill!

Svejshej

Kommentarer
Postat av: Moster Bittami

Skulle oxå vilja besöka Stonhenge eller Winsdor Castle. Avis alltså.

2010-10-23 @ 18:57:28



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0