Yeyy yeyy, woww woww

Jahapp, så var hemresan bokad! 18 december, 18.10 landar jag på Landvetter. Alltså typ exakt om två månader. Åtta veckor och några dagar, helt sjukt när man tänker på det, har typ varit här halva tiden.. eller tja.. om ett par veckor eller så.. jaja.. lite huvudtänkning har väl aldrig skadat.. eller??

Har haft en relativt ok dag ändå. Mycket tjafs med Gab dock, bläää! Men skönt att måndagen är över, bara fyra dagar kvar till helg. Tjihoo!! Och i morgon är kortdag, yeeey! Måste dra mig mot Primark och köpa halsduk, vantar och mössa. Börjar bli rätt kyligt här så här i höstmörkret, fruktansvärt glad att jag införskaffade mig kappan i helgen. Oh Yes!

Hepp hepp.. dags att sluta tänka.. typ

tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh du kommer hem snart :) men jag håller med dig, tiden går ruskigt fort ju och den här tiden verkar ju ha vägt upp usa-resan ganska rejält eller? :) Om du skulle se att dom har såna där urmysiga morgonrockar på primark kan du väl säga till, dom hade inte när jag var där sist men tänkte att det kanske var att det var vår då.. :) kramar

2010-10-19 @ 08:00:54
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0