mossgrön såpatvätt

Usch fiii faan vad jag är tutslut. Känner mig alldeles degig i kroppen och skulle kunna somna när som helst. Klockan 21:22. underbart! Tur att det är kort-dag i morrn!

 

Har haft tjejerna hela dagen, förutom de tre timmarna de var i skolan förstås. Börjar undra när Gab egentligen kommer få för sig att sluta gnälla. Snart. Förhoppningsvis!


Fick en trevlig överraskning när Amanda kom hem. Ungarna hade tydligen kladdat ner hela sovrumsväggen med något klet som kostat £30, vilket betydde, ungarna i nåder. Javisst! De fick veta att de levde om jag säger som så! Dock trodde jag att hon skulle vara skitsur på mig med, but not. Tänkte att det skulle vara likadant som i USA, då hela grejen definitivt varit mitt fel, positivt. Oh yes!

 

Kanske borde börja tänka om och insé att detta inte är det där stora störda landet långt där borta!?

 


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0