Prickig anteckningsbok

Usch, är helt slutkörd efter en heldag med tjejerna. Känns som en virvelvind kommit in och svept bort.. eller typ.. nästan.. åtminstone.

Har lekt play doh, skitkul! Verkligen, jag menar det! Fått leka gungputtare på lekplatsen, gått till simhallen och tittat på simlektion, tagit det lugnt framför en film.. fram tills det blev bråk och ännu mer Play Doh. Har haft fighter med Gabriella hela dagen, medan Amelia har varit en ängel. Men det gick åtminstone snabbt. Och jag klarade mig ur alla fighter med vinst, känner mig otroligt stolt!

Och fick sedan en ursäkt av Amanda att hon kom hem så sent eftersom jag haft dem hela dagen. Hade precis lagt dem då.. Lite annorlunda från USA där man jobbade 24/7.. Yes! Får hoppas det håller i sig bara.. men än så länge känns det otroligt bra!

Mer än halva veckan avklarad:
CityLondon på lördag.. tokshopping here we come...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul att det är en annan grej än USA, och att du gått vinnande ur dusterna hittills (gör mycket för fortsatt relation :) ) Tycker du är så modig som åker iväg och bara kan jobba i en familj sådär utan vidare kristin, wow!

2010-09-16 @ 08:02:18
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack min vän, det värmde och var väl det jag kände på redovisningen! :) Kramar i massor!

2010-09-16 @ 16:12:18
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0