Turistandets dag

Sitter och funderar över hur spännande vissa människor är.. hur de egentligen är funtade.. visst vet man ju att alla människor inte tänker på samma vis men vissa fattar verkligen inte när de gör någon annan illa, eller så bryr dom sig helt enkelt inte.. jag vet inte vilket..

I alla fall.. dags att lämna det bakom sig och blicka framåt till det nya!


Hade tänkt spendera dagen i Bromley men ändrade mig när jag kom till Tågstationen. Tog istället tåget in till London och vandrade omkring på måfå. Kom till Hyde Park och gick nästan vilse.. eller tjaa... så vilse man kan komma på asfalterade vägar med en stad runtomkring.






Kände sedan för en omväxling och tog tunnelbanan till Picadilly Cirkus och kikade omkring där en stund.





Kände att jag verkligen lekt turist idag. Så nästa gång får det bli Big Ben och Tower Bridge!



Fick reda på att Charlotte tydligen flyttar hit (eller ja till Oxford) om typ en vecka. Kommer bli galet awesome!

//Ljust cykelsnöre

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0