En rejäl fisksoppa

Gjorde precis världens godaste fisksoppa och är för tillfället helt proppmätt. Är oerhört stolt över mig själv alltså.. jag som inte ens kan laga fisk, så smäller man till en tiopoängare dirr! Najs!

Gjorde även morfars banankaka.. finns ingen kaka som den.. min mage är för tillfället verkligen uppsvälld till tusen! Men men, ibland är det värt!! Idag är en sådan dag!

Bestämde mig för en helt pluggfrihelg, så böckerna blir uppskjutna till morgondagen.. får då ska lilla Kristin bli duktig och plugga! Ser fram emot påsk som in i kanoten! Pratade med systeryster förut och fick reda på att hon och Christian skulle hem över påsk också.. Najs! Ska bli kul att träffa dom, har man inte gjort på sisådär 8 månader eller något sådant (om jag inte minns fel)!

Hepp.. ska kolla in lite Gilmore Girls!

Ha det toppen

//Superupplåst fiskmage

Kommentarer
Postat av: Hanna

men hallå, skicka recept på banankaka!! Du vet att du inte kan bara kläcka sånt där, du får gärna skicka soppreceptet också om du har, jag behöver lära mig göra både fisk och soppa :)

2011-04-03 @ 21:57:39
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack för recepten! :) och allt annat å förresten :) kramar

2011-04-04 @ 11:55:49
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0