Genomsnittlig pappersanvändning

Tjena Tjho!

Hemma i Karlstad igen efter några underbara dagar hemma i Lisch.. mys med familjen, hälsa på släkt, träffa mina fantastiska vänner och en ridtur hann vi med under dessa dagar. Nu ser jag fram emot torsdag, då min underbara Agnes kommer och hälsar på. Måste dock plugga som ett fä innan, så träffar ni mig inte vet ni vart jag finns- med näsan i böckerna!

Ser verkligen fram emot min inplanerade tripp till Linkan om nästan en vecka också.. ska bli så fantastiskt kul att komma dit och träffa de underbara människor som finns där nere också.. får hoppas på man hinner träffa några stycken åtminstone!

Hepp.. ska nog dra mig mot kojs då jag har tidig föreläsning i morrn.. bläää!!

//Supersyn

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0