Jag hörde att onsdagsvin var det nya inne

Tjena tjabba tjosan!
Idag är det onsdag och på onsdagar har vi hädanefter inlett en ny tradition; ONSDAGSVINET! Eller tradition och tradition.. vi har åtminstone gjort det en gång.. det är väl tradition?? Får säga att Josse + Kristin + Mateus = SANT!

Och på tal om intressanta grejer så upptäckte jag till min förtjusning att det även denna morgonen saknades Yoghurt ur mitt kylskåp! Så människan som är för snål för att köpa egen, kommer nästa gång han/hon tar ur min yoghurtförpackning få en mycket trevlig överraskning. Jag hörde att diskmedel var det nya inne!

Började idag även ännu en ny kurs; organisation. Känns som en väldigt bred och mäktig kurs men ack än så länge rätt intressant. Ska bli spännande att se hur det utvecklas.

I morrn är det EN krona på tempel. ALLA SKA UT! Så fest hela natten lång och även in på fredag? Javisst!

Ha det bäst! Nu ska jag kika lite Gilmore Girls!

//Äggsvamp

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0