Popcorndoft

Uschh... idag har jag haft en sån jääävulsk bakisdag... med det enda kuruxet att jag inte druckit sedan torsdags.. så hur dagen kan vara en bakisdag vette fan!

Har tänkt på en grej, hur sjukt länge och mycket man kan sova under en hel dag. Har funderat på det där en del när man inte har så mycket annat att tänka på! Om man sover mellan 7 och 9 timmar är det helt fine.. man är pigg och glad hela dagen.. eller typ.. ibland åtminstone.. Sover man mindre (typ när man var ute) är man seg under hela dagen, somnar en stund på eftermiddagen och är ännu segare på kvällen. Om man däremot sover mer än dom där 9 timmarna man ska skulle man ju kunna tro att man må vara piggare. MEN NEJ! Man är segare än segast och har en riktig bakisdag framför sig.. trots att man egentligen inte är bakis!

Och det är PRECIS en sådan dag jag haft idag.. Man har sovit för mycket!

Hade i alla fall en sjukt trevlig gårdag/kväll och söndagsmorgon/förmiddag i Lounchen idag. Mycket trevlig helg, så tack för den!

Var tvungen att städa köket idag också på tal om ingenting.. tog musten ur mig, så rummet som jag egentligen skulle städat, ser helt förjävligt ut! Hej latmask!

Nej.. nu får det bli någon form av underhållning!

See Ya!

//Varmchokladkopp

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0