Söndagsstress

Tjoooohioooo!!

Underbart söndagsväder får jag säga, dimma så man knappt ser vart man sätter fötterna och regndimpar lite då och då... MEN... det utnyttjar man ju givetvis till fullo... ett styck svepning med damtrasa, dammsugare och skurborste och rummet är skinande rent (typ). En vända med bussen till Ica och kylskåpet är fullt (och förblir förhoppningsvis det utan tjyvar också). Och sist men inte minst en runda tvätt instoppad i tvättmaskinen och garderoben är fylld med reda kläder (om typ en timme eller så). Får säga att mina söndagar får på räls! Choop choop!

Funderar till och med på att vara duktig och ta fram en av de nhya böckerna till nästkommande kurser och krypa upp i soffan till denna extremt intressanta läsning (förhoppningsvis). Men men.. det får vi se hur det blir med det, för nu ska vi rusa ner till tvätten!!

See ya!

//Stressad sjöfågel

Kommentarer
Postat av: hanna

värsta effektiv och duktig du är! :) jag ska också läsa lite kurslitteratur men jag tar det som sövande kvällsläsning istället :p kramar

2011-04-03 @ 17:46:27
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0