vaniljdoftande doftljus

Sitter och tar det lugnt efter ett riktigt storröj i rummet, känner hur det luktar rent och fräscht. Underbart! Ser fram emot onsdag och resan till lilla Lisch, ska bli så enormt skönt att få komma hem, bara slappa, träffa mina underbara vänner och bara njuta av påsken med familjen!

Bokade in en resa till Linkan den 4-8 maj också, ska bli så ENORMT! kul att få komma dit och träffa alla härliga människor där också, saknar dom som faaan! Är anställd hästskötare för min syster på lördagen också, fälltävlan, ska bli fruktansvärt kul och får hoppas på att det är fint väder!

Skäms lite över att man inte utnyttjar den underbara solen utomhus nu när den väl är här och för att jag egentligen borde plugga men inte orkar ta tag i det! Men snart ska jag bli duktig! jag lovar!

Näee.. ska sätta på ännu ett avsnitt av Gilmore Girls!

Ha det underbart!

//Gurkanka

Kommentarer
Postat av: Hanna

du muntrar upp mig för det mesta också vill jag lova, som nyss när jag kom hem och är lite nedstämd och inte har någon fjomp här hemma, så loggar jag in på min mail och ser värsta brevet, gissa om jag blev glad!! :) Ska svara ikväll, nu ska jag ner i tvättstugan och röja :) kram

2011-04-17 @ 18:20:14
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0