Bläckmålad

Varför vill man alltid ha det man inte har?

Fy fan vad det är sjukt.. sitter och kollar igenom alla underbara bilder från Linkan och inser bara allt mer hur jag saknar det. Helt sjukt jävla mycket. Som fan. Jag hatar att jag inte har pengar och kan åka dit över Suntrip. Jag saknar alla underbara fester, alla underbara kravaller, min underbara overall! Den är inte densamma utan en kravall! Faaaaaaaaaaaan!!!!

Jag vet inte.. men känns ibland som att man står stilla på ett ställe. Jag vet hur sjukt mycket jag längtade därifrån förra året och jag ångrar verkligen inte att jag hoppade av lärarprogrammet, för lärare; det vill jag verkligen inte bli. Men ändå, jag saknar det. Och alla människor. Jag saknar det som in i helvete! OCH jag hatar att vara ny, en nolla igen, som inte vet någonting. Och som gör om samma gamla misstag, om och om igen. Det är stört!



Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0