Centrumorganiserad

"Hipp hurra för hääär kommer bumbibjörnarna.. SKUTTAR FRAM IGENOM SAGORNA... om vi får följa med!! Bumbibärssaften, den magiska kraften, visst blir man stark om man dricker utav deeeeen!"

Jag ska fan ta och kolla bumbibjörnarna en dag.. så sjukt längesedan och så sjukt BÄST!



Nu ska jag till IKEA tydligen, fastän jag är PANK! Hej jag heter Kristin, jag pluggar ekonomi, jag kan inte hålla i pengar. Tjoflöjt! Måste köpa en kaffetermos! Då blir man ekonomisk, egenbryggt kaffe och medplockad matlåda. JAG ÄR BÄST!


I morrn händer det grejer här;


1. Examination externredovisning ett; bokföring.

2. Liten blir stor, rynkorna får sin mening. Jag blir 23!

3. BearPong på Rumpan = FEEEEEST!!

Födelsedag/Tentafest har jag hört ska va dom bästa!

Give me!!

ohh laa laaaaaaaaaa!!!


//Trettio fulla ölflak

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0