Det luktar äppelpudding

Älskar när jag gör inlägg på fyllan som jag då tycker är helt begripliga men så här i efterhand inte fattar ett dugg av.. Bra jobbat Kristin!

Har vart i skolan mest hela dagen.. och käkat Pizza en sväng så här på baksmällan.. fast får väl lov att säga att baksmällan är rätt mild.. typ som ingen baksmälla alls.. men bara typ.. typ!

Måste ge Hanna Andersson en stor kram för att du är bäst och alltid kommer med rätt saker vid rätt tidpunkter! Saknar dig till tusen ska du veta!!!

Ha en bra kväll, nu ska jag kolla lite tv!

Gonatt!

//Rödgul morotsoppa

Kommentarer
Postat av: hanna

ja alltså nu blev jag ju ännu blödigare än innan, tack fina vän! :)

2011-02-25 @ 07:48:02
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0