Genomskinliga pedalhinkar

YesYesYes!

Ny vecka, ny dag, nya tag! I och för sig är dagen över, fyra dagar kvar till HELG! Tre dagar kvar av mitt 22 åriga liv, då övergår det till 23! Även tre dagar kvar till examination ETT! Ska bli en spännande grej.

Har suttit i skolan hela dagen känns det som, skulle vart där vid åtta men ändrade oss och sågs vid nio. Upptäcker när jag kommit fram till skolan att jag glömt min miniräknare och mobiltelefon, icke bra när bokföring står på schemat! Det fick bli en gångmarsch tillbaka till mitt kära rum och sedan back to school. Hej motion idag! Kom hem vid fyra, hade skittråkigt! Drog en sväng till konsum med Johanna, kom tillbaka, lagade mat och snalade med korridorsmänniskorna.. och väntade på att Arna skulle komma på lite filmkväll. En mycket trevlans dag får jag lov att säga!

Är sugen på FEEEEEST! som fan!
På torsdag då smäller det!

Lockar med lite bilder från den gångna helgen!







Svejshejs!

//Monsterkänga

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0