Rundgående himmelsängar

Onsdag onsdag onsdag onsdag..
även kallad mitt i veckan!

Har haft en heldag i skolan.. tre föreläsningar med toppkoncentration, hej väldigt annorlunda än lärarprogrammet, här kör vi i gång direkt! Har examination nästa torsdag, som btw är min födelsedag. Hur underbart är inte det! Fast det är ju åtminstone två anledningar till att festa! FEEEEEST!

Är sjukt sugen på utgång nu.. men i morrn, då jävlar blir det åka av!

Skulle förresten göra pannkakor idag, men det gick åt skogen för när jag öppnade mitt oöppnade mjölpaket innehöll det ett litet äckligt djur. Usch blä!! Tror dock det kommit i innan.. för har inte upptäckt ngt annat i resten utan grejerna plus att skåpet är nystädat! Förföljer de små äckliga djuren mig??

Pratade förresten med Amer (från gymnasiet) förut.. tydligen bor vi grannar! Hur kul som helst! Det blir en helkväll med tjöt där kan jag lova!

Hepp.. dags att hoppa in i duschen, ta sig en kopp te och sedan gå mot kojs!

Ha det bäst!

//Sockankel

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0