sanningen ska fram, eller??

Har helt ärligt haft en sjukt bra och helt awesome kväll! Hade från början två dater, en tjej och en kille, helt underbara människor.. men sen försvann tjejen och jag hade bar killen kvar, AWESOME!!
Men i alla fall, har haft en så sjukt jävla bra kväll! Plus att vi blev årets nollegrupp. NAJS!!


Men...
Säger som så här.. vissa saker är jag sjukt trött på, saker jag inte tänker nämna här.. men i alla fall.. sjukt trött på att ingenting ska gå som man vill.. Så nu har jag bestämt mig; skit samma, nu får det va! Jag vet precis vad jag vill med mitt liv, resten får visa sig.. huvudsaken är att jag mår bra och umgås med människor jag gillar, vilket jag gör nu. Men som sagt, resten får visa sig, så snälla, kom inte med några jävla kommentarer om allt och lite till.. jag vet vad jag vill and THATS IT!!!

Punkt

Kommentarer
Postat av: hanna

tycker jag låter helt förträffligt! :) huvudsaken är ju att du vet, det är ju du som ska leva ditt liv så vad andra tycker spelar ju ingen roll om du inte är av samma åsikt :) Har du trevliga korridorsgrannar förresten? och sen var det en sak till, jag saknar dig! Fast jag blir så glad när jag läser att du trivs och har det bra :) kramar

2011-02-23 @ 07:31:14
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0