En utflykt, en halka och ett stycke snö

Idag har vi gjort en liten utflykt, mamma, pappa och lilla Kristin. En sväng till Karlstad tur och retur stod på schemat, för uthämtning av nycklar till rummet och  avlämning av dom mesta grejer. Så nu är det i princip bara att packa upp, plus lämna av kläder. Men det får bli en annan dag!

Får säga att resan kanske inte riktigt började i sin rätt, då far min körde fast släpet i snön så han var tvungen att åka och hämta traktorn. Kan ju säga att det var tur att vi inte kommit så långt (eller ingenstans alls, för grejerna var vid detta tillfälle inte ens inne i släpet ännu). Resten gick hur bra som helst och rummet var helt ok. Eller ja, rummet var bra, bara köket som var vidrisch, men vad kan man förvänta sig av en korridor? Ska bli spännande att se vilka grisar som bor där så att säga!

Nej, dags att försöka göra något vettigt, eller kanske inte.

Ps. Jag bara ÄLSKAR min "nya" 90 säng som jag ska ha istället för min vanliga. SÅÅÅ underbar! Kan påpekas att "nya" inte är ny, utan min gamla som jag fick när jag var sju eller något sådant. OCH som jag inte alls tycker är vidare skön. Nej!

Hepp, nu ska jag faktiskt ge mig!

Ha det fint kanon!

//Raggmunk

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0