Internet, communityn och lite extern redovisning

Tycker det är rätt spännande det där med hur fast man kan bli på en internetsida. Minns när man var liten och var superinne på Lunarstorm. Min absoluta favoritsida under högstadie-åldern, de så kallade "fjortisåren". Nu menar jag ju inte att det var en fjortissida alls.. nej då.. men det var nog mest dom som hängde där.. tror jag..

Sedan kom Snuttis, ungefär samma veva som Lunarstorm och i princip samma upplägg. Bilddagboken kom då digitalkameran inte längre var något man tuktade efter, utan något många faktiskt hade. Nattstad, under gymnasiet. Kommer faktiskt inte ihåg hur den sidan var. Efterfesten, samma veva. Där kunde man om man hade tur hitta bilder på sig själv under en utekväll. Fan vad man letade.

Och sist men inte minst Facebook. Som redan hållit i sig ett jävla tag. Har kommit fram hur oerhört onödigt internet i mobilen är, för det enda jag gör är att gå in på facebook sjuttioelva gånger om dagen. Då ska det även tilläggas att jag utöver de sjuttioelva gångerna på mobilen, faktiskt även går in typ femtiotolv gånger på datorn också. Hej facebooknörd. Ska bli spännande att se hur länge denna "era" håller igång!

Har idag också läst två kapitel till ur den intressanta boken om Extern redovisning. Fick ytterligare en bok på posten idag, men det var en övningsbok, så den får vänta två veckor.

Nej hopp.. dags att göra ngt vettigt

Blajj

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0