Irritationsobjekt

De säger att familjen är det viktigaste man har och jag kan hålla med till viss del men jag kan även säga som såhär;

Jag har en syster som är helt dum i huvudet och som jag skäms över att kalla syster. Kan inte säga så mycket mer. Oavsett hur dåligt hon än påstår sig må, så beteer man sig inte som en treåring och slåss av ingen anledning. Så enkelt är det. Ska tilläggas, ungen är 25.

Kan tilläggas att en av mina största rädslor, är att sluta som henne. Att leva på folk som en egoistisk igel och suga ut allt man kan från dem!

Och nej! Det är INTE Ida jag talar om!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha...ja det var ju tur att det inte var mig det handlade om :) Jag är ju din stora idol och du vill inget hellre än att bli som mig :D

Vad har hon nu hittat på egentligen?

Pussåkram

2011-01-10 @ 07:26:14
Postat av: hanna

ojdå, låter inte så roligt min vän, men det är bra att ha personer i sin närhet som man inte vill bli som också för då är det ingen risk att man hamnar där själv. Vilket du ju inte kommer att göra :) Men jag skäms lite för att jag inte hade koll på att du har en syster till, eller så har jag vetat men bara tänkt ida eftersom det väl är den enda jag träffat (?)..kramar i massor iaf, är du i lidköping nu eller i karlstad??

2011-01-10 @ 08:34:03
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0