Mangofärgade apelsinskal

Tjenamors i galoschen!

Idag (eller igår kanske man säger) har det hänt grejer det.. dock kanske inte de mest spännande men ändå.. det har ju åtminstone hänt något för omväxlingsskull!

Började med en tripp in till stan och rådhuset för att ta en fika med min underbara Helene, vilket var hur mysigt som helst. Fick prata av oss en massa skit och grejer, så sjukt trevligt! Sedan var det bara ett extra plus att träffa på lite andra gamla människor när man var där också!

Åkte hem och satte mig med näsan i den lite mindre boken om redovisning, endast 150 sidor istället för 450 eller vad det tjocka nu är. Ska tilläggas att jag inte läst klart den än, den tjocka alltså, har kommit typ hälften men tröttnade och kände för en liten omväxling! Så nu är 1/3 av den lilla klar, plus att jag skrivit 26 sidor läslogg på datorn än så länge (på båda böckerna). Kommer bli betydligt mer när jag översatt alla krumelurer på blocket för de övriga sidorna av den tjocka!

Handbollen gick ju inte lika bra som de tidigare matcherna, riktigt synd! Men får hoppas det går bättre nästa match mot Polen!

Sedan, idag, efter tolvslaget fick jag ÄNTLIGEN in CSN-pengarna, så nu är alla räkningar förutom mobilen betalda.. så fruktansvärt skönt! Väntar bara på att få tillbaka pengarna från flygbiljeterna också.. vore inte helt fel att få dem snart, nej!

Nej nej.. tror jag ska kolla några avsnitt av vänner innan det är dags att krypa till kojs. Är fortfarande sjukt irriterad på att inte kunna sova.. funderar verkligen på hur det kommer bli nästa vecka! Och på tal om det, känns jättekonstigt att jag börjar på måndag.. börjar bli en aningens nervös, får verkligen hoppas det är bra.. alltihopa där uppe!

Nej, som sagt, vänner kallar!

Ha det bäst och alldeles alldeles underbart!
//Mönstersula

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0