Söndagsproduktivitet

Idag hade jag tänkt göra lasagne, men när jag gjort klart köttfärssåsen orkade jag inte vänta längre, så det fick bli ett snabbkok av spaghetti och vips hade man mat plus tre matlådor. Naaaajs!

Har förutom gjort matlådor även hunnit städa igenom rummet, tog typ 1,5 timme.. men kunde nog gått snabbare om man inte haft en veckas stök plus tvätt att hinna med samtidigt. Sitter och väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar och ska sedan göra mig iordning inför filmkväll med John och Viktor ikväll. Ska bli naajs!

Just det, hängde med de båda pojkarna och Arna till Ikea en sväng också, så ni ser. Produktiva Kristin är i farten! Har fått lite bilder från nollningen också, så dum jag var som inte tog med mig en egen kamera.. men underbara Arna hade ju med sin, så en del sviniga bilder blev det allt!





Det var allt för mig!

See ya later!

//månadskort

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0