Storshoppern

Yeeey... har äntligen fått användning av pengarna jag fick på något roligt sätt... inhandla lite saknade köksgrejer, shampoo och en massa städmedel. Hur kul som helst, även om grejerna kanske inte är så roliga.. men känns åtminstone som att man snart är på väg att flytta!! Yeeey!!

Har även skrivit ut allt jag skrivit ner på läsloggen av mina underbara (läs host) böcker, då jag blev klar med den korta. Har 31 datorskrivna sidor och 1/2 bok kvar to go (150 sidor). Ska tilläggas att jag förutom den boken också har en på circus 400 sidor på engelska också.. men den tar vi i tu med på måndag.. eller tisdag... för efter introduktionen av kursen är det NOLLNING! Ska bli sjukt kul faktiskt! Får hoppas den är riktigt riktigt kul och att man lär känna en himmelens massa underbara människor!

Nej, tror det är dags att sätta på ett vänneravsnitt!

Ha det bäst!
//Monsterhäst

Kommentarer
Postat av: Rikardsimone

Keep the good works comming.

2011-06-29 @ 13:35:34
URL: http://rikardsimone.blogminds.com



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0