Gröna mullvader i brun lera

Fyy fixans vad trött jag är på den där stora feta organisationsboken. Okaj, jag vet; egentligen är den inte såååå tjock men ändå, den känns som värsta uppslagsverket. Har suttit och gjort en sammanfattning på den, kommit typ halvvägs. Då skall tilläggas att jag suttit med detta i 6,5 timme. Så sjukt mycket man måste ta in.. vet inte riktigt hur det skall gå, nej nej nej!

En rolig grej som hände idag var att jag fick mail från Amanda från England. Skitkul att få höra från dem igen, saknar den familjen som tusan. Får se till att dra en sväng till London i sommar eller höst, ja det tror jag nog!

Hepp.. ska nog försöka få några timmars sömn innan det är dags att ge sig på orgen igen

Ha det fint!

//Kronärtskocka

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0