Hallonsodaflaska

YES!

Då var det torsdag igen.. och inte vilken torsdag som helst, utan dagen innan dagen! Tänk; om bara knappt 12 timmar är det äntligen SOMMARLOV!!! Ska bli så sjukt jävla awesome! Få mysa med mina underbara vänner som jag inte träffat på ASLÄNGE! Och inte nog med det, INGEN SKOLA! Kan det bli bättre???

MEN först.. helvetestentan med stort H! Har kanske inte pluggat riiiiktigt så mycket man borde... så hur denna går; ja det återsår att se tills i morgon. Men jag är inte särskilt förväntansfull. Nej.

Har packat större delen av rummet också... bara lite skit kvar, sjukt gött!

Hepp... ska kolla klart på NAVY CIS!

See Ya!

//Flugsmälla

Kommentarer
Postat av: hanna

huvudsaken du gör den så du kan njuta av sommaren sen och veta att du gjort ditt bästa så får det bära eller brista :) Ha det underbart gött nu fina vän så hoppas jag vi kan sammanstråla någon dag i sommar! kram

2011-06-10 @ 08:16:37
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0