Rödfärgade majonästubar med scharlakansfeber

YES! YES! YES! YES! YES!
Underbara tisdag!

Fick tillbaka ek-styr tentan idag and guess what; VG!! Är sjukt nöjd får jag säga.. trodde verkligen inte det.. iofs ett g vart jag rätt säker på men VG, nope inte alls!

Underbart!

Var ute och red en sväng nu ikväll också.. som jag saknat det... så verkligen så himmelens skönt att sätta sig på hästryggen och bara tänka på det och inget annat. Så fruktansvärt avkopplande för hjärnan!

Hepp... ska hoppa in i duschen innan det blir lite tv for the rest of the night!

//Kuckelkärra

Kommentarer
Postat av: hanna

Fan vad bra du är!! :) tycker jag du ska fira ordentligt vännen! take care, kramar

2011-06-15 @ 10:23:44
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

jamen visst är det, jag lyckas alltid få dem till mig också, vet inte varför haha :) Jag saknar dig också, massor! Kramar i massor <3

2011-06-16 @ 08:48:54
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0