Dagen då ljuset inte tränger igenom molnen

JÄVLA HELVETESTENTA!!

Har suttit hela dagen med en ynka liten grej... som i och för sig inte är jätteynklig men EN enda grej... och inte fan är man mycket smartare för det. EN enda liten jävla grej... faaaan jag får panik... känner verkligen inte för att ha skiten hängandes bakom mig heller, vore jääääääääääävligt irriterande!

Kände dock hur sjukt skönt det var att koppla bort hjärnan i en timme under spinningen förut. Spännande att man börjat se fram emot träning så mycket med tanke på den enormt bristande motivationen ett antal år tillbaka!
Men det är väl positivt det I guess!

Hej, negativiteten är i farten känner jag! En positiv grej idag;

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB, TRALALALALALAAAA!!
Sjukt jävla underbart!

Nej, nu får det bli duschen och sedan ännu mer kassaflödesanalys!

//Svart pannkaka

Kommentarer
Postat av: hanna

ooh vart ska du jobba?? inte säga a utan att säga b :p kramar

2011-03-30 @ 09:13:54
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0