En sak i taget

Tjena tjabba hallå... jag fattar ingenting!!

Av externtvåan alltså.. kommer gå sååååå käpprakt åt skogen så det finns inte.. är jävligt gött att det är två veckor kvar så att man åtminstone förhoppningsvis hinner få ner lite i skallen åtminstone, pränta in lite skit som sagt!

Jaaa annars har jag nog inte så himmelens mycket mer att tillägga.. känner att mitt extremt intressanta liv inte är så intressant.. händer inte mycket mer än skola skola skola för tillfället.. ser verkligen fram emot nästa fredag när denna tentan är ur vägen också..

ja just det.. ser sjukt mycket fram emot fredag och CSN.. är så pank man kan bli, ligger nog en sådär minus 80 kr på kontot för tillfället.. hej fattig student! April ska bli min månad... garanterat!

NEJ! Nu ska jag försöka zappa något halvdant på tv:n!

Se yaa!!

//Morgonsnuff

Kommentarer
Postat av: hanna

Å finaste om du visste vad det betyder mycket! Det känns mycket bättre idag och att se ditt meddelande gör det hela ännu bättre, du är helt fantastisk du! :) Känner också panik över tid och pengar, vi får höras när det lättat lite..vet faktiskt inte var jag blir i sommar,men kan säga till när jag vet :)

Kramar

2011-03-22 @ 15:43:57
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0