Glas med röda bottenstreck

Hej hååå upp i det blåååå!!

Ska alldeles straxen dra mig neråt staden för att käka med mina fantastiska tjejer. Grillbuffé tror jag det var, ska bli grymt gott!! Är sjukt hungrig och på bästaste humöret, så förhoppningsvis håller det sig på topp!!

Gårdagen var som redan skrivit helt fantastiskt kanon! Var å Rumpan och spelade Bear Pong en sväng, hade tänkt stoppa där och dra oss hemåt men Lisa lyckades övertala oss att hänga med ut, så det fick bli en sväng hem till henne och Oscar på mellanfest och sedan ut på Ankan.. spännande ställe men hade sjukt kul! Älskar spontankvällar, lyckas alltid bli de bästa på något sätt.. eller oftast i alla fall!!


Hepp.. ska fixa iordning mig det sista och sedan dra ner mot bussen!

Ha det kanon!

//Ankfilé

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0