Sandpapprat ekträd

Fy faan.. idag är verkligen inte min dag alltså...

Först sitta i skolan en hel dag utan att i psincip gjort ett skit, sen komma hem och upptäcka att någon käkat upp hälften av min keso för att dessutom sätta sig ner framför datorn och upptäcka att ett företag utan någon anledning som helst gjort en kreditupplysning. Och eftersom klockan är två minuter över fem går det ju givetvis inte att få tag i dem heller. Underbart!

Är så sjukt fruktansvärt irriterad speciellt eftersom gårdagen var typ likadan.. undrar över om det är en sådan där vecka, där allt går åt pipsvängen..

hej tyck synd om mig, typ!

Drar iväg på spinning för att få ut lite aggressioner

//Knaterknat

Kommentarer
Postat av: hanna

känner verkligen igen frustrationen över folk i ens korridor som inte riktigt har vet var gränsen går för ditt vs mitt, du får sätta ut råttfällor i kylen ;)

Hoppas det är bättre idag, om inte så hoppas jag du hittar någon att skälla lite på så det känns bättre sen, kramar i massor

2011-03-03 @ 08:08:02
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0