Tentadags!

Okej! Nu är det dags:

NU KÖR VI!!!

Tack min underbara Hanna för sms:et i morses, du vet verkligen hur man lyfter upp dagen!


Och till råga på allt har det kommit ännu mer snö även här uppe. Underbart!

Längtar verkligen efter våren och sommaren.. tänk.... en grill... lite kol.. en iskall öl.. och underbara människor.. kan inte bli annat än succé! När våren väl är här menar jag givetvis... inte nu.. när marken är täckt av snö med isgata. Nej.
DET ÄR VÅREN JAG VILL HA!!!

Hepp.. ska försöka städa undan lite så att det ser skapligt ut! Tjo

//Rabbelkaka

Kommentarer
Postat av: hanna

åh vad glad jag blir och jag hoppas tentan kändes hur bra som helst! Om inte annat är det en tröst att min sista hemtenta jag lämnade in kändes väldigt mycket mindre bra men fick helt ok betyg på den så det finns alltid en chans att man lyckas ändå :) Kramar och trevlig helg trots all snö

2011-03-18 @ 12:04:18
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0