Underbara tisdag!

Fick precis reda på skatteåtebäringen.. 5100 kr, så sjuuukt underbart! Trodde typ 500 spänn.. men icket.. fan vad gött!! Gjorde hela min dag (eller typ kväll)

Har haft lite externredovisning idag.. är totalt borta i huvudet men det mest spännande är att när man väl sitter där på genomgångarna så hänger man ju faktiskt med.. men när det väl är dags att räkna själv, ja då är men helt borta. Hej U på tentan, javisst!

Drog hem till Josse en sväng efter skolan och bakade kladdkaka, så sjukt gott.. men en MASSA grädde. MUMMA!!!

Neeeeej.. nu blir det How I Met You Mother!

see ya!

//Baileysdrink

Kommentarer
Postat av: hanna

typ massa grattis till återbäringen!! Jag fattar inte riktigt när jag kollade men jag hoppas jag får lite istället för att bli skyldig iaf :) kramar

2011-03-23 @ 13:38:17
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0