Knappar som strular strular en gång för mycket

Ojoj.. nu var det allt ett tag sedan man uppdaterade lite... kan bero på att jag inte har haft lust för det.. typ av den anledningen skulle jag tro!

I alla fall, var i Linkan en sväng och hälsade på min kära syster samt hängde med henne på en fälltävlan på lördagen. Träffade även mina underbara vänner Klara och Lisa! Samt fantastiska Ann som jag inte träffat sedan USA.. vilket som sagt var ett JÄVLA! tag sedan! Mycket mycket underbart!

Tillbaka i skolan och inser att det snart är dags för tenta.. hej panik.. eller typ koppla bort den och skita i allt!?

Ska in till stan efter föreläsningen i morgon och fixa outfit och alkohol till Göteborg och SM i Ekonomi.. ska bli sjukt najs! Börjar känna suget.. det enda negativa är att man inte kan göra externen nu.. meeeen... den hade jag nog ändå inte orkat plugga till.. känner hur pluggmodet inte riktigt hänger med.. får se till att koncentrera sig på de kurser man har för tillfället... har ju sommaren till externskiten!

Hepp.. ska fortsätta kika Big Brother!

//Lyxpaprika

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0