A big glass of red whine

Sitter och sträckkollar Grey's. Började i måndags kväll och har typ gjort det när jag fått tid.. har nu kommit till 13:e avsnittet på säsong 2. Fan vad mycket bättre det var i början men alla serier spårar väl lite när man kommer till åttonde säsongen. Vad nytt finns det att komma på liksom?

Hade en riktigt trevlig helg i Linköping. Myste med Lisa och Klara, träffade på Anna en sväng och följde med systeryster på fälttävlan. Var en härlig helg som sagt!

Kan inte fatta att det bara är två veckor kvar till Microtentan, är inte ett dugg förberedd och kommer nog inte vara det om två veckor heller. Hepp hepp... det går som det går! Ja och sen ser jag ju verkligen inte fram emot externtentan två veckor efter det, just fan, måste komma ihåg att anmäla mig. yep yep!

Och Nollephesten i tisdags var riktigt rolig, om man bortser från att min kära date blev för full och spydde över hela bordet... kanske inte var det fräschaste direkt, nej!

Nej nej.. nu ska jag återgå till världens bästa Grey's


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0