It feels like you'll never be completely happy

Sitter i bussen på väg hem från Lidköping, tog en liten spontantrip över halvhelgen.. kände att lite ombyte inte vore helt fel. Känns som att när allt börjar gå bra finns det något annat som grusar det, man får aldrig bara vara lycklig, utan att det kommer alltid någonting i vägen. Börjar bli rätt trött på det om jag får säga som så!

Fick en räkning från telia angående det mobila bredbandet som jag lämnade tillbaka, vilket vart en överraskning då de på affären sagt att jag inte skulle få det. Ringde fakturaavdelningen och fick reda på att de på affären inte sagt till att den var tillbakalämnad, så nu blir det till att tjata gärnet på dem. Kul, not! Speciellt jag som hatar att hålla på med sådant, lite irriterande, ja!

Ser fram emot Linköping som faan på torsdag. Ska bli så himla kul att träffa alla gamla vänner igen, saknar dem som bara den. Ska bli hemskt kul att se hur alla är nu, är ju trots allt drygt ett år sedan sist (med de flesta). nej, det ska bli kul!

Hepp... får försöka hitta på något att göra på bussen nu i knappt två timmar...

Ha det fint!


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0