Tell me a story and I will try to listen

Oh Gosh... det känns som att det händer saker hela tiden. Fungerar det ena så fungerar inte det andra, sjukt irriterande. Men nu känns det som att det är på väg åt rätt håll peppar peppar... åt ett rätt håll om inte annat. Denna hösten blir nog bra, det hoppas jag!

Är dock sjukt konstigt att tänka tillbaka att vid denna tiden på PRICK ett år sedan befann jag mig i England, första dagen med familjen Felder. Hur sjukt har inte ett år gått eller? Känns som att det var igår. Fan vad jag saknar dem och alla vänner man fick där borta... Hur snabbt gick den där hösten egentligen? Jaa svepte!



Och nu luktar det äppelpaj som är färdig om 15 min. Kommer bli såååååå gott!!

Hepp... nu blir det att njuta av de 150 kanalerna jag fått gratis!

Tjohopp

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0