When everything's just like it should be

Tjena hopp i paraplybåset! Här har det inte hänt grejer på ett jävla tag, som tur är har verkligheten vart betydligt intressantare. Tänkte köra en snabbguidnnig genom de gångna veckorna, och givetvis då med bilder!

Först och absolut inte sist;

TURKEY!


Den obligatoriska flygplansbilden, här någonstans över europa skulle jag tro


Utflykt på Green Canyon, som sagt GREEN!


Underbar dag!


Utsiktsbild över cleopatrastranden från Alanya Castle...


... och här över den östra stranden


och ytterligare ett på väg ner från berget


Sjukt underbart 28 gradigt hav!


And that was it.

Men underbarare vecka kan man knappt leta efter, sjukt gött efter en låååång sommar med bara jobb jobb jobb att slappa av och ta det lugnt. Finns inget bättre nej!


Ajjemen, det var det... en gudning genom denna vecka som vart också kanske?

Började i lördags förra veckan men teambuildning för att sedan övergå till nollningsvecka 1, så här är vi nu, se och njut;


Mina kära fadderkollegor, just as it sholud be


Fåra extremt fina nollor, här under ärtor & Punschmarschen


Ytterligare några faddrar, som tydligen tyckte att klättra tak var betydligt roligare än att stå på ett


Våra underbara nollor första dagen


jag och Bob på rumpan


Lite mer ärtor & Punsch


Lånade Arnas bilder från nollningen lite grann, då jag råkade glömma min egen kamera hemma typ jämt. SKÄRPNING!

Yes yes, that's it. Detta var mina två gångna veckor, uppdatering om nästkommande och vecka 2 av nollningen kommer!

See Ya!

//Konkelbert

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0