Ett år, 7 månader och 18 dagar senare

Det var ett tag sedan man skrev upptäckte jag, sista gången var när man kirrat ett VG på Höken.. och inte ens gått halva utbildningen. Nu sitter man här drygt 1,5 år senare med nästintill en klar utbildning, med undantag från en halvklar uppsats som skall gå upp meds i början av februari. Är känslomässigt helt klar med skolan och har inte den minsta lust att fortsätta. Är redo för ett nytt liv med jobb och nya erfarenheter och kanske någon gång i framtiden tänka tillbaka och sakna denna tiden. Men att slippa känna att man har saker över sig ska bli så fruktansvärt skönt och jag känner mig verkligen redo för nästa steg! Bara en uppsats kvar!

Längtar som bara den inför jul också.. har bokat biljett hem till den 18:e och upptäcker att det är samma datum och nästintill precis samma tid jag skulle åkt hem från England för tre år sedan. Får hoppas att tågen går och att snön inte ställer till det. Har direkt ingen lust att sitta här i Karlstad över jul.. Nej happy thoughts och fortsätt med uppsatsen..

//En lite äldre Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0