sista kvällen i Karlstad 2013

Då var den äntligen här; sista natten i Karlstad det här året. Tack 2013, du har gett både upp och nedgångar men ändå gett mig ett minnesvärt år! Om en vecka är det julafton, vilket känns väldigt skumt eftersom detta år har gått enormt snabbt. En utlandssemester hade inte suttit helt fel för tillfället, dock får den vänta tills man har jobb och pengar. Kollade igenom gamla Londonkort också, vilket bara fick mig att bli än mer sugen på att åka dit. Vore inte helt fel att gå runt och mysa på winter wonderland direkt nej! Eftersom jag saknar London som in i bjussar jag på två av mina favvokort från den tiden!



 


Ha en riktigt trevlig afton!
//Kristin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är så bra Kristin, nu väntar vi bara på den sista!! :)
Det är bra med mig, jag jobbar på ett korttidsboende för tillfället och har en låång jobbjul framför mig ;) Är sjukt nyfiken på ditt liv också nu, har du samma hotmailadress som tidigare?? För i såfall blir det nog ett låångt mail :) Kramar

2013-12-17 @ 21:31:52



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0