26 år, 11 timmar och 39 minuter...

.. ja så länge har en viss person (nämligen moi) funnits på denna jord. Inte en dag mer, inte en timme kortare. That's life. 26 år, det är rätt gammalt alltså.. allt börjar bara gå utför och snart kommer väl dom gråa håren också...

Nej skämt å sido.. egentligen känner jag mig inte så gammal, man är ju bara så gammal som man känner sig, så säger dom ju i alla fall! Har haft en rätt lugn dag idag, inte gjort många knop som sig bör. Ett stort B var dock att jag inte fick frukost på sängen, illa! Har dock klarat mig utan det i typ en 6 år, så gör det nog egentligen nu också.. typ!

Har bakat en tårta dagen till ära (ursäkta bildkvalitén, den är inte den bästa!)
 

Bästa födelsedagspresenten i dag förresten:

 
Trodde jag icke skulle ske med tanke på att jag skrattade när jag fick tentan, på grund av att jag inte fattade ett skit. Men som jag sagt så många andra gånger, det är när det känns skit allt går rätt!


Nej nu ska jag njuta av att vara ett år äldre och ännu lite visare
//Manfyllerbara26engång

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0