En vanlig lördagseftermiddag

Är det något jag verkligen avskyr att göra så är det att flyttpacka (möjligtvis är flyttstäda snäppet värre, men det har jag lejt bort denna gång). Det är bara en massa skräp som måste slängas, har hittills fått ihop två papperspåsar med bara papper som ska slängas. Ser verkligen inte fram emot att börja med kläderna kan jag säga! Och inte blir det bättre av att upptäcka att någon snott flyttkartonger av en heller. Det där med att dela förråd har aldrig varit någon bra idé, så fattar inte varför dom kör med det!

Dock, ibland kommer det upp några riktiga roliga grejer i all skit, som typ en tidningsartikel på mig och världens bästa Agnes i typ 5:an eller 6:an.. hur kul som helst! Fortfarande vänner efter typ 15 år, det är vänskap det!


Nej nu ska jag återgå till det extremt roliga packandet, så att jag kan ta paus ikväll och umgås med mina bästa tjejer!

Ha en trevlig fortsatt helg
//Flyttlådan

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0