En vecka som icke-student och en massa OS

Jahaa.. ja nu har det gått en vecka sedan man inte längre klassas som student (heltid åtminstone). Är rätt skönt men känner fortfarande pressen efter att få jobb. Har börjat söka, så får hoppas att man förhoppningsvis lyckas hitta något snart! Men jobbigt är det att hela tiden ha pressen på sig!

Det positiva dock är ju att man har tid att se de lopp i OS som är intressanta och just IDAG är jag oerhört glad att jag tittade. Seriöst -Charlotte Kalla- vilken enorm skidåkare! Att ta in dom där 26 sekunderna som hon gjorde, vilken prestation! Är oerhört glad att jag såg det får jag säga! Oerhört!
 
Ett stort grattis till dom svenska damerna!

(bild från viasat.se)

Ja annars är nog denna dagen rätt ointressant och händelselös MEN ska sitta och njuta av svenska damlandslagets OS guld hela kvällen! Bäst idag!

//Trolldeg

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0