Januarirea

Okej.. nu var det allt ett bra tag sedan jag skrev sist och jag som lovat att vara bättre, förlåt! Men jag var tre veckor hemma hos mamma och pappa, där internet bara finns på en dator och som jag inte orkar ta mig till.. så därför fick det vara ett uppehåll.. Men i alla fall.. julen gick snabbt förbi och när jag äntligen kom tillbaka till Karlstad efter dom veckorna hemma, kändes det som att det var igår jag åkte. Har nog inte riktigt heller förstått att jag bara ska bo här i typ tre veckor till. Det är sjukt vad tiden går snabbt, tänk att det var tre år sedan redan man flyttade hit, helt sjukt!

Ska på myskväll hos bästa Helle ikväll, ska bli riktigt najs att träffa henne en sista gång innan man flyttar. Hon ska till Thailand den jäveln på lördag, inte ett dugg avundsjuk nej!

Har väl inget direkt att komma med mer, känner att det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället. Så jaa.. jag får väl sluta för ikväll!

Ha det finemang!!
//Rabarberkaka

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0