Sista kvällen med gänget

Äntligen helg och äntligen en helt skolfri helg. Sista tentan i Karlstad skrevs igår, gick den inte vägen då skiter jag i att skriva den igen. Ibland är man smart och har läst lite extra kurser utöver det man ska.. denna gången var jag det!

Och ikväll är det dags för den kvällen jag både längtat efter och fasat för.. sista kvällen med utgång och fest när alla (nästan) är samlade. Födelsedagsfirande x4 och utflyttningsfest x1.. mycket att fira med andra ord! Ser fram emot kvällen, den kommer nog bli bra tror jag. Kan ju inte bli annat när man umgås med bästa tjejerna.

Har bakat en tårta kvällen till ära.. inte världens bästa bild, men här är den:

 
 

Ha en riktigt bra helg allihop!
Kramsnö

Kommentarer
Postat av: hanna

Bra jobbat, hoppas du hade riktigt skoj :) Och fasen vilken fin tårta du gjort då, ser smaskens ut!

2014-01-19 @ 06:18:28



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0